Reklamacije i pritužbe

Eventualne reklamacije i pritužbe na kvalitet proizvoda Vas molimo da podnesete u prodajnoj jedinici u kojoj je kupovina i obavljena. Ukoliko ste proizvod kupili u nekom od našem maloprodajnom objektu, molimo Vas da i reklamaciju podnesete u istoj poslovnici, uz obavezan fiskalni isečak - kako i nalaže zakon o zaštiti potrošača. Ukoliko je proizvod kupljen posredstvom kurirske službe, odnosno ugovorom na daljinu, Vaš prigovor možete podneti u pisanoj formi na mejl adresu iz kontakt forme, pri čemu Vas molimo da navedete Vaše kontakt podatke i broj narudžbine, kao i detalje o primedbi.

Kupac je dužan da reklamirani proizvod pošalje kurirskom službom Post Expres, gde prodavac snosi troškove dostave paketa u oba pravca. Ukoliko kupac želi da pošalje robu drugom kurirskom službom, troškovi dostave padaju na kupca.

Potrošač može u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora da bez navođenja razloga jednostrano raskine ugovor, pri čemu vraćeni proizvod mora biti u fabričkoj ambalaži, bez ikakvih nedostataka, u kupljenom stanju. U tom slučaju, po Zakonu o zaštiti potrošača, trošak dostave pada na kupca. Molimo Vas da nas za sve reklamacije prvo kontaktirate na info@maske.rs ili putem telefona ----- kako bih vam poslali neophodnu dokumentaciju za izvršenje reklamacije.

Molimo Vas da ne šaljete reklamacije bez prethodne konsultacije sa nama.